1 review

Adesso iMouse E7

€ 32,33
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Adesso iMouse E7 Review

grasmanek94 3 januari 2021, laatste update op 3 januari 2021, 52 views Product gekocht

Adesso iMouse E7

Muiswiel indrukken vereist veel kracht. Muiswiel scrollen "loopt vast" bij knop ingedrukt houden. Ik raad het af om deze muis te kopen. Verder: is programmeerbaar dus kon knopfuncties omdraaien/herprogrameren, licht uitzetten. Scrolwiel kan ingewerkt worden met een snel draaiend rubber wiel (tegenaan houden). Ik heb mijn hobby RC wagen gebruikt.

Pluspunten

• hoge dpi
  • precies
  • helpt met RSI klachten

Minpunten

• scrolwiel loopt vast bij knop ingedrukt houden
  • scrolwiel indrukken vereist veel kracht

Ik probeer deze muis uit omdat de Penguin muis echt een drama is qua precisie. De Penguin muis heeft echt ZEER slechte hardware vergeleken met normale muizen. Deze muis heeft geweldige precisie, ik kan gewoon tekst selecteren zoals ik dat met normale muizen gewend ben.

Ik mis wel de "basis" waar mijn hand op gelegd kan worden, zodat heel mijn hand met de muis mee beweegt.
Verder.. de driver en muis-hardware in deze iMouse E7 ben ik zeer tevreden mee, maar helaas is de kwaliteit van het plastic en in elkaar zetten echt bagger.

Zoals bij de korte review aangegeven, scrolwiel moet ingewerkt worden (helaas) want het loopt echt stroef/zwaar, zeker als je een knop ingedrukt houdt!

Dat zo iets duurs zo'n gebrek heeft vind ik wel zeer jammer.

Tip voor inwerken (EIGEN RISICO! Ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor wat dan ook):

- Houd de linker knop ingedrukt
- Neem een snel draaiend rubber wiel (bijvoorbeeld van een hobby RC raceauto)
- Houd het scrolwiel tegen een vlak oppervlak op het snel draaiend rubber wiel (terwijl je de linker muisknop ingedrukt houdt)

Voor beste resultaat:
- Zorg hierbij dat het scrolwiel "omhoog" draait (naar de kabel toe) bij het inwerken
- Bij het draaien/inwerken, zet druk vanaf de rechterkant van het scrolwiel, naar de linkermuisknop toe
- Zorg dat je geen slip hebt, anders zit je gewoon plastic weg te polijsten
- Gebruik zacht rubber

Heb jij ook een Adesso iMouse E7?