Xiaomi Mi Box S 8GB

€ 59,90
Specificaties WiFi • 8GB - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi Box S 8GB Review

PPPPASCAL 1 januari 2021, 975 views Product gekocht

Xiaomi Mi Box S 8GB

Zeer tevreden. Klein maar kan veel. Aansluiten was makkelijk, instellingen verliepen vlot. Een beetje zoeken in het begin. Disney+, Netflix en andere TV app's werken uitstekend.

Pluspunten

• Kwaliteit beeld, geluid
  • Goedkoop
  • Gemakkelijke instellingen
  • Werkt zonder haperingen
  • Stabiele Wifi
  • Heel discreet

Minpunten

• BT valt soms weg

Geluidskwaliteit Score: 4
Ook stemcommando's lukken goed. Enige minpunt, met BT Sony hoofdtelefoon moet ik telkens terug instellen. Beeld en geluid zijn van goede kwaliteit. Als ik vergelijk met de Z8 Formuler moet ik toegeven dat de Mi Box wint in verhouding prijs / kwaliteit. Gebruik zeker een goede app als je online TV wil kijken. In de doos zit de box, afstandbediening, adapter, kleine HDMI kabel, korte uitleg. Koop een goede HDMI kabel. Liefst een 2.0 of 2.1, futureproof. In enkele reviews lees ik dat de box soms vastloopt. Na 4 dagen intensief gebruik heb ik dat nog niet gehad. Mss omdat de box in september pas geproduceerd was en er geen update nodig was. Ik raad deze box zeker aan.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Box S 8GB?

Kan je hier ook Kodi op installeren?
ja, geen probleem, Kodi zit in de app store.
Cool, thanks dan ga ik deze bestellen
ja geen probleem, kodi zit in de app store