Audio Pro Addon C10 Grijs Review

nospam_Z 31 december 2020, laatste update op 20 februari 2021, 459 views Product gekocht

Audio Pro Addon C10 Grijs

Wat een feest! Heb deze 2 speakers in combinatie met 2x A10, 1x subwoofer en een C05 verdeeld over twee kamers. De geluidskwaliteit is echt een klasse boven mijn (verkochte play:5 en play:1) Sonos speakers, een enorme verbetering in kwaliteit, en ook app, die lekker functioneel en eenvoudig is.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Installatie
  • Degelijk
  • Knopjes bovenop

Minpunten

• Alleen 2.4 ghz wifi band

Muziekweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5
Deze set gekocht omdat ik van de Sonos play 5 en play 1 afwilde (geluidskwaliteit en SMB1 connectiviteit).
Met enig zoeken kwam ik Audio pro tegen, een Zweeds merk dat ook in 2020 weer de beste uit de test was bij WhatHifi.
Aan het uiterlijk moet je even wennen, de leren band bovenop suggereert een draagbaar apparaat, dat kan, maar het is meer de looks.

Installeren via app gaat prima, een voor een aanmelden aan de wifi of kabel, en daarna met drag en drop de boxen in de kamers instellen, waarbij je ze ook met drag en drop weer kunt herconfigureren.

App is wat eenvoudiger dan Sonos, maar ik hou van eenvoud, prima, ook instellen van bass/trebble en individuele volumes werkt perfect. Geen moment is de app verwarrend.
Je moet wel veel niveaus door als je muziek of zenders wilt zoeken. Dus niet vergeten je favorieten te saven.
Belangrijk is dat ik weer veilig met de Synology nas over SMB 3 kan communiceren ipv de rare plex oplossing die ik bij Sonos moest gebruiken om de SMB1 te omzeilen.

De geluidskwaliteit is verbluffend, zit tegen mijn oude HiFi installatie aan. Vele streams en bibliotheek van mijn Synology worden probleemloos afgespeeld. Met de top 2000 ook heel wat genres langs horen komen!

Heb er inmiddels nog een A10 bijgekocht voor de bovenverdieping, lekker muziek met thuiswerken!

Heb jij ook een Audio Pro Addon C10 Grijs?