JBL TUNE 225TWS (Zwart)

€ 57,81
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL TUNE 225TWS (Zwart) Review

pascalknol 31 december 2020, laatste update op 9 januari 2021, 631 views Product gekocht

JBL TUNE 225TWS (Zwart)

Vergeleken met goedkope bedrade oordopjes is het geluid een stuk beter. Ook lijken ze beter te passen, ze vullen mijn oren beter. Hierdoor ben je meer van de buitenwereld afgesloten, maar natuurlijk veel minder dan bij in-ears die echt in je oorbuis gaan. Ze zitten echt comfortabel bij mij (volwassene).

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Uiterlijk
  • Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Fysieke knop geeft nauwelijks feedback
  • Geen app

Dit is de opvolger van de JBL TUNE 220TWS. Verbeteringen zijn de batterijduur en Bluetooth 5 ondersteuning.

Zoals de productspecificaties op Tweakers nu aangeven, zijn dit ear-buds (oordopjes) en niet in-ears. In-ears gaan in je oorbuis, dat is bij deze oordopjes niet het geval. Voordeel daarvan is dat ze bij veel mensen comfortabeler zitten, je kunt ze langer dragen zonder dat ze gaan irriteren. Nadeel is dat ze minder goed afsluiten, je hoort dus meer omgevingsgeluid.

De fysieke knoppen werken, maar er is nauwelijks feedback, je voelt geen klikje en hoort geen geluidje. Dat vind ik jammer. Zeker omdat er vaak een kleine vertraging is als je de muziek of podcast pauzeert of weer activeert. Door die vertraging weet je dan soms niet zeker of je het hele kleine knopje goed hebt ingedrukt. Een klikgevoel of geluidje zou een mooie oplossing zijn geweest.

Het was ook leuk geweest als er een app zou zijn zodat je instellingen zou kunnen wijzigen en de batterijstatus van de individuele oortjes zou kunnen zien.

Al met al ben ik wel heel tevreden met mijn oordopjes. Ik heb ze pas aangeschaft na het bekijken van veel reviews van verschillende oordopjes en wist dus goed wat ik kon verwachten. Ik heb ze zelf alleen kunnen vergelijken met goedkope bedrade oordopjes, ik heb nooit andere draadloze oordopjes geprobeerd.

Heb jij ook een JBL TUNE 225TWS (Zwart)?

Vraag & Aanbod