Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart

€ 142,90
Specificaties 1TB externe SSD met USB 3.2(G2) - Bekijk alle specificaties

Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart Review

Shibby_Testpanel 30 december 2020, laatste update op 31 december 2020, 197 views Testpanel

Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart

Goede kwaliteit-prijs verhouding, lekker makkelijk om mee te nemen en te gebruiken op andere systemen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Stil
  • Snelle leessnellheid

Minpunten

• Niet voor elk systeem te gebruiken

Mobiliteit Score: 5
Als onderdeel van het Tweakers Test festijn mocht ik de t7 een testrun geven en daar was ik zeker aan toe.
Ingebouwd in mijn pc zit een INTEL SSDPEKNW512G8 die behalve de schijfruimte ongeveer dezelfde statistieken heeft qua leessnelheid maar in mijn test kwam de T7 er stukken beter van af. Niet alleen qua geluid en warmteproductie deed de T7 het vele malen beter, maar tijdens het gamen crashte ik eigenlijk vaker dan me lief was voor het jaar 2020. Iets wat me met de nieuwe aanwinst welgeteld 0 keer overkwam.
Voor de prijs van ruwweg 120 euro kan ik niets anders doen dan vol aanraden, mijn kennis van SSD's is helaas beperkt tot de T7 en de Intel die ik had maar gekeken naar de prestaties onderling ben ik zeer te spreken over de t7. Feit dat deze ook mobiel te gebruiken is iets wat persoonlijk is. Zelf gebruik ik hem alleen voor mijn PC maar het is natuurlijk veel handiger dat je de T7 op meerdere plaatsen kan gebruiken zonder je kast open te breken.

Heb jij ook een Samsung Portable SSD T7 Touch 1TB Zwart?