Samsung Galaxy M21 Zwart

€ 239,-
Specificaties 6,4" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy M21 Zwart Review

peterdoes 30 december 2020, laatste update op 31 december 2020, 185 views Product gekocht

Samsung Galaxy M21 Zwart

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Grote pluspunt is de accu

Pluspunten

• accu
  • camera
  • prijs

Minpunten

• sommige

Ik ben mn tevreden over de accu met grote capaciteit en camera's.
Heb al enkele systeem updates gehad en vind de prijs - kwaliteit verhouding prima.
jammer vind ik wel met de twee sim kaarten dat ik geen voorkeur kan vastleggen met welke Sim kaart ik welke kontakt bel. Ik gebruik nl deze zowel zakelijk als privé.

Heb jij ook een Samsung Galaxy M21 Zwart?

Vraag & Aanbod

Nietszeggende review die niet meer verteld dan dat je een Samsung M21hebt gekocht, jammer gemiste kans.
Je maar 50 woorden gebruiken. Erna ga ik er dieper op in