Philips 48OLED935/12 Zwart

Specificaties 48" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 48OLED935/12 Zwart Review

Nick W.Newbie 29 december 2020, laatste update op 10 januari 2021, 443 views Product gekocht

Philips 48OLED935/12 Zwart

Prachtige TV met mooi beeld en top geluid.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • B&W soundbar

Minpunten

• Geen HDMI 2.1
  • slechte positie HDMI uitgang

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Aangezien ik enkel plaats heb om een 48inch te plaatsen had ik niet veel keuze in OLED tv's. Heb de Sony en LG OLED's gezien in dezelfde winkel dus was het perfect om ze alle 3 te vergelijken. Wat geluid betreft heeft de Philips geen concurrentie !! Voor beeld, wat mij betreft is de Philips ook de betere, alhoewel dat persoonlijk zal zijn en de andere 2 merken zeker niet slechter zijn. Aangezien ik een XBOX serie X heb mis ik wel de 2.1 HDMI dat de LG wel heeft. Op dat gebied heeft de Philips wel een minpunt voor mij tegenover de LG. Indien je geen interesse hebt in gamen is dat echt een top TV.

Heb jij ook een Philips 48OLED935/12 Zwart?

ik heb ook 90 graden bochtjes gezien voor hdmi kabels.. https://www.kabelshop.nl/.../HDMI-adapters-p1820.html
of kabels https://www.allekabels.nl...7Atn6HkmBHHkaAvq0EALw_wcB

Maar als het met gewone kabels beter kan,.. ? beter
Heb deze ook gezien maar zal niet werken want er zit maar ongeveer 2cm tussen de afdekplaat en de tv.
Heb ook ander bochten gevonden die 90° naar beneden gericht zijn maar dat werkt alleen voor de onderste van de 3 HDMI uitgangen.
Thanks voor de review!
Zou je een foto kunnen bijvoegen waarin je verduidelijkt wat je bedoelt met:
'De HDMI uitgangen zijn ook slecht geplaatst waardoor je de bijgeleverde kabelafdekplaat niet kan gebruiken !!'
Zal ik direct doen :-)
Thanks!
Lijkt wel dat er nog iets van 4-5 cm over is om de bocht te maken.
Kan het zijn dat de kabels die je gebruikt erg stijf zijn, of dat je geen scherpere bocht wilt maken?
Er is 6 cm over om de bocht te maken, het zijn inderdaad nogal stugge kabels. Maar zelf met soepele kabels zal je toch problemen hebben om de afdekplaat te monteren omdat de afstand tussen tv en afdekplaat ook nogal krap is.
Weet er iemand welke muurbeugel je kan gebruiken voor deze tv? Zou hem graag gekanteld ophangen op de slaapkamer. Maar dat ijzeren verbindingsstuk gaat in de weg zitten. Ik geraak er niet wijs uit!
elke muurbeugel is prima, mijn advies zou zijn om de goedkoopste te kiezen die het gewicht kan dragen volgens de specificaties.

De ambilight functie heeft 10 tot 15cm afstand van de muur nodig, een dure beugel die je tv zo dicht mogelijk tegen de muur hangt is dus helemaal niet interessant.

Ik gebruik zelf een muurbeugel van Philips met extra spacers die bijgeleverd waren bij de tv.
Ik had op mijn vorige LED TV een Vogel's THIN 545 muurbeugel en die is kantelbaar. heb nu de Vogel's THIN546OLED beugel maar deze is niet kantelbaar.
Maar volgens de website van Vogel's zou de THIN545 wel moeten passen op de Philips OLED tv, maar ik heb daar ook mijn twijfels over door dat middenste verbindingstuk. De VESA afmetingen van de Philips is 300x300. Ik zal eens een foto opzetten van mijn 546OLED muurbeugel, hopelijk kan je dat wat helpen.