Bowers & Wilkins PI4 (Zwart)

€ 279,99
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins PI4 (Zwart) Review

sjefzuure 29 december 2020, laatste update op 29 december 2020, 171 views Product gekocht

Bowers & Wilkins PI4 (Zwart)

Eerste in ears headset die mij past en een bijzonder goed geluid.

Pluspunten

• Mooi vol geluid
  • Zit comfortabel
  • Even wennen, maar dan fijne bediening

Minpunten

• Toch wel een ding om je nek

Kon er een te pakken krijgen in de aanbieding van Bowers en Wilkins voor de helft van de adviesprijs.
Ik heb al een PX7 en een PX5 (fantastisch resp. heel erg goed), maar buiten loop je voor gek met zo’n toeter op je hoofd.

Tot nu toe altijd slechte ervaringen met in ears setjes. Willen slecht passen in mijn oren, waardoor een slechte geluidskwaliteit.

Toch maar weer eens geprobeerd met de pi4 en wat een openbaring.
Standaard uit de doos een prima pasvorm, comfortabel en goed passend.

Probleemloos gekoppeld aan mijn telefoon en meteen wat flac files opgestart.
Mooie diepe bassen en helder hoog. Midden klonk een beetje onbeholpen, maar na een paar uur inspelen was dat opgelost.

Voor wat betreft NC.... dat valt tegen. Geluidskwaliteit blijft hetzelfde, maar in welke stand ook... Er wordt geen merkbare noice gecancelled.

Vergeleken met de px7 natuurlijk wel een stukje minder, maar overall toch een mooi en zuiver geluid.

Wordt geleverd in een luxe doos met de nodige oordoppen en adapters, laadkabel en meeneem-tasje

Duur, maar zeker een aanrader.

Heb jij ook een Bowers & Wilkins PI4 (Zwart)?