Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular

Specificaties 750W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular Review

Stormjip 29 december 2020, 111 views Product gekocht

Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular

Mooi ding maar na 1,5 jaar stopte hij met werken toen ik er een betere videokaart in heb gestopt. Andere 750w van antec geprobeerd en die draait perfect👍

Pluspunten

• Goedkoop
  • Modulair

Minpunten

• Relatief snel kapot

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 2
Op het eerste oog een pracht ding. 1,5 jaar geleden bij Megekko aangeschaft voor €86, een hele mooie prijs voor een full modular 750 watt psu. Deze heeft al die tijd ook zonder problemen gewerkt tot 2 weken geleden, mijn hele pc wilde niet meer aan gaan. 24 pins kabel eruit en er opnieuw in en hij deed het weer tot op het moment dat ook dat niet meer werkte heb ik er maar een voedingstester op aangesloten, die gaf aan dat hij het nog helemaal goed doet. Teruggezet in de pc en hij ging gewoon weer aan. Dat draaide prima voor 2 weken lang totdat ik mijn gloednieuwe 3080 erin stopte en de pc tekens uitviel na 2 minuten. Dit gebeurde op het bureaublad en dus geen zware load pf iets dergelijks. Andere 750 watt van Antec geïnstalleerd en mijn pc draait perfect. Cooler master unit teruggestuurd naar megekko en mijn volledige aankoopbedrag teruggekregen, +je in iedergeval voor de snelle service daar👍. Na wat googelen gevonden dat er vele andere mensen zijn die klagen over deze voeding met dezelfde problemen die ik ondervond, dus nee, deze voeding is geen aanrader.

Heb jij ook een Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular?

Vraag & Aanbod