Sony BDP-S1700

Specificaties Blu-Ray speler - Bekijk alle specificaties

Sony BDP-S1700 Review

PPPPASCAL 28 december 2020, 330 views Product gekocht

Sony BDP-S1700

Goedkoop maar geweldige prestaties. Oude film van Sissi komt tot leven met het gebruik van Triluminos en Sony Bravia TV. Gemakkelijk in gebruik. Klein, stil en strak. Via internet kan je zelf op Netflix ect.. maar dat doe ik via de tv. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Geweldige kleuren
  • Sony kwaliteit

Minpunten

• maximale prestaties met Sony TV

Geluidskwaliteit Score: 4

Heb jij ook een Sony BDP-S1700?