1 review

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 (81X200DHMH)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 (81X200DHMH) Review

Keesbelder 25 december 2020, laatste update op 27 december 2020, 254 views Product gekocht

Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 (81X200DHMH)

Mijn korte review over de lenovo flex 5. Ik heb deze laptop gekocht voor primair schoolwerk (ict opleiding) en voor een casual spelletje bij vrienden.

Pluspunten

• bouwkwalitijd
  • batterijduur
  • grafische performance
  • goed geluid

Minpunten

• video uit usbc mist

Voor wat ik ervoor betaalt heb heb (800 eu) heb je een prima laptop voor mijn studie.
Hij is licht en gaat erg lang mee op accu tijdens het schrijven van de review ontlaad de laptop met ongeveer 18 % per uur op 80% helderheid.En ik krijg regelmatig 6 a 7 uur aan screen on time.

De tochpad werkt goed maar ik merk dat ik deze zelden gebruik door een van de beste features van de laptop, Het touchscreen er is niks wat opvalt aan het scherm en dat is exact wat je van een 2 in 1 verwacht nog nooit heb ik gehad dat hij niet registreert of afwijkt het werkt gewoon TOP!.

Het toetsenbord is van hooge kwaliteit er zijn geen toetsen op plekken daar deze niet thuis horen en de ruimte tussen de toetsen en groote zijn zo dat ik zelden een toets mis.

Ik heb de laptop voor school maar toch wil ik er wel eens een spelletje op spelen als ik weg van huis ben of elders in huis zit. Ik verwachte niks van de vega7 gpu maar waw deze chip is zeer capable om zelf nieuwe games te spelen.

Ik kan games als world of tanks/warships met gemak strak op 60 frames spelen op medium settings tijdens het gamen is de ventilator hoorbaar maar met een lage monotoon geluid dat je al snel vergeet. De machine wordt niet warm op plekken waar je handen rusten en het scherm zelf al is deze maar 60 fps voelt zeer responsive

Benchmarks
pcmark
3dmark

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 (81X200DHMH)?

Wel jammer dat de Caps Lock of de Shift toetst niet werken...
Dit leest voor mij een heel stuk beter.. Dank :)