Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition

Specificaties Max. 1,71GHz • GDDR6X • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition Review

CILLER 24 december 2020, 371 views Product gekocht

Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition

In mijn beleving de mooiste 3080. Helaas nog moeilijker te krijgen dan de AIB modellen. De meest compacte 3080 die er is, en daardoor nog geschikt voor kleine builds. Verder ontzettend degelijke kaart met efficiente compacte koeling. Wel een stroomvreter in vergelijking met mijn oude kaart.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel
  • degelijk gebouwd

Minpunten

• Moeilijk te verkrijgen
  • Power adapter

Heb jij ook een Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition?

Intussen heb ik via Be Quiet! een 12 pins aansluitkabel weten te bemachtigen, gratis! Het enige wat ze willen is het serienummer van je Be Quiet! voeding. Geen voedingsadapter meer dus. :)