1 review

Seagate Barracuda 120 1TB

Specificaties 2,5" • 3d v-nand (TLC) • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Seagate Barracuda 120 1TB Review

LnC 23 december 2020, laatste update op 23 december 2020, 165 views Product gekocht

Seagate Barracuda 120 1TB

Prima SSD voor installatie van meerdere games.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel voor wat ie moet doen
  • Geen bloatware meegeleverd

Minpunten

• Geen

Ik heb deze SSD gekocht als een vervaning van twee kleine (en wat tragere) SSD's. Als je elke keer een ander spel (of een nieuwe) wilt spelen en die moet je nog downloaden, dan wordt je niet blij van als je games eerst moet verwijderen om de nieuwe te kunnen downloaden / spelen.
Na wat te verschillende SSD's te hebben vergeleken viel mijn oog op deze Seagate Barracuda 120.
Doorslag voor mij om deze te kiezen waren de prima snelheden voor lezen en schrijven.
Ook de TBW (Total Bytes Written) van 600TB was iets waar ik ook naar zocht (al haal ik dat vermoedelijk nooit zolang ik deze SSD heb :P

Ik heb deze gekocht bij Megekko voor 109 euro (inclusief verzendkosten). Prima prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt.
De SSD heb ik nu ruim twee maanden in gebruik en heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Ik kan zeker deze SSD aanraden als je er nog eentje zoekt.

Heb jij ook een Seagate Barracuda 120 1TB?