Skytronic AV-360

€ 49,95
Specificaties 2.0-kanaals met 40W versterker - Bekijk alle specificaties

Skytronic AV-360 Review

hiddede 23 december 2020, laatste update op 23 december 2020, 133 views Product gekocht

Skytronic AV-360

Pluspunten

• Bassregelaar
  • Diep geluid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• herrie als muziek uit staat
  • aparte geluidsregelaar afstandsbediening

Geluidskwaliteit Score: 4
Doet wat het moet doen, met wat eigenaardigheden, voor aux moet je nog voor een paar euro een tulp kabeltje halen, maakt meer lawaai dan mn pc als die stil is. En hij wordt soms verkocht als 2x25 watt, er staat bovenop 2x180 watt, maar dat die aan de 2x40 watt komt geloof ik wel, degelijke clipjes voor de speakersnoeren, Bassregelaar is erg fijn, afstandbediening voegt niet veel toe, want die staat standaard op zn hardst, aparte geluidsregeling, en je moet echt goed richten, 12v aansluiting geen ervaring mee. Buiten zn kwaaltjes een prima en krachtig ding! Btw, afstandbediening kun je wel in 1 keer je favoriete radiozender in invoeren alleen gebruik ik dat in mijn geval niet.

Heb jij ook een Skytronic AV-360?