Assassin's Creed Syndicate, Windows

€ 11,99
Specificaties PC • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed Syndicate, Windows Review

kletskous1Newbie 22 december 2020, 100 views Product gekocht

Assassin's Creed Syndicate, Windows

Geweldig spel, voor het eerst 2 personages en wat voel ik me toch verbonden met ze. het spel kan af en toe een beetje buggie zijn, maar wat je als tegenprestatie krijgt is uitmuntend.

Pluspunten

• variatie in missies en side missies
  • goeie verbondenheid met de personages
  • een grandioos verhaal (hoe verder in het verhaal hoe beter)

Minpunten

• af en toe een bug
  • voor 100% extreem moeilijk en een guide nodig

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 5
Assassins creed Synidicate is door Unity in de schaduw beland. terwijl het spel, op af en toe de gameplay na, echt geweldig is. voor het eerst speel je met 2 personages en ze zijn familie maar toch ook anders. Jacob is de sterke kerel waarmee je elke gang hideout in rent en iedereen de grond mee in ramt. en Evie is de schaduw haar zelf, overal door heen stiekem mensen omleggen. het verhaal begint wat stroef als je nieuw bent voor de serie. maar hoe verder je komt in het verhaal hoe meer je er van gaat houden. vooral de laatste paar herinneringen hebben echt een heel goed verhaal. en dan is de laatste missie natuurlijk de klap op de vuurpijl. grafisch was het voor die tijd erg goed. aan het begin wat buggie. maar ik heb hier weinig van gemerkt. er zijn erg veel collectebles. iets te veel al vraag je het aan mij. maar daar stond de serie in die tijd om bekend. de DLC zijn mwa maar Jack de Ripper is je tijd en geld meer dan waard. de nieuwe fear wapens en de jacht op Jack is zo spannend. je zou het in een keer door kunnen spelen. ook is de in de base game 2de ww sectie ook echt het spelen waard. zeker ook omdat dit het laaste spel is van de eerste stijl van de assassins creed games

over het algemeen echt een geweldig spel en het spelen waard.

Heb jij ook een Assassin's Creed Syndicate, Windows?

Vraag & Aanbod