ASRock J4105-ITX

€ 110,21
Specificaties Intel Celeron J4105 on board • Mini-ITX - Bekijk alle specificaties

ASRock J4105-ITX Review

DR!5EQ 22 december 2020, 181 views Product gekocht

ASRock J4105-ITX

Bang/Buck

Pluspunten

• Bang/Buck

Minpunten

• Er moet tenminste één minpunt worden gegeven

Layout Score: 5
Prima moederbord met prima processor. Ik was een beetje moe van alle Raspberry PI's die tegen hun limieten aan liepen. Met dit bordje is het verleden tijd. Ik draai al mn services (+/- 10) middels docker en het draait als een zonnetje middels een SSD. De handleiding stelt dat er maximaal 8GB geheugen in kan. Ik heb er 20GB RAM van Crucial in geplaatst zonder problemen, zoals wel meer verkondigd wordt op het internet.

Heb jij ook een ASRock J4105-ITX?