Denon HEOS AVR

Specificaties 5.1-kanaals met 50W versterker en 4x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS AVR Review

Anoniem: 662086 22 december 2020, 178 views Product gekocht

Denon HEOS AVR

Ik heb de AVR begin 2018 kunnen kopen voor €300 omdat de betreffende audiowinkel er alleen maar slechte ervaringen mee had en ze 'm dus uit het assortiment haalden :-) Ik ben zelf zeer tevreden. Het kost je wel wat tijd om te finetunen, maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Aansluiting voor analoge speakers
  • ARC dat werkt

Minpunten

• Veel Finetunen
  • Anroid App Ontwikkeling

Geluidskwaliteit Score: 4
Mijn HEOS AVR Opstelling:
- Center: Canton Ergo 655 Center
- Front: 2 x Canton GLE 490
- Surround: 2 x HEOS 1 HS2
- Subwoofer: Heos Subwoofer

Instellen was een uitdaging, maar eenmaal ingesteld ben ik zeer tevreden. Bij gebruik van ARC geeft het een heerlijke beleving bij het kijken van films. Games speel ik over het eerste HDMI kanaal en dat geeft ook een mooie immersie. Spotify en Netflix lijken alles goed aan te sturen.

Ik heb zelf geen klachten over een bereik dat niet vol is. De HEOS 1 HS2 geeft een goede aanvulling als surroundset en de subwoofer vult mooi aan.

Ik bedien de AVR met mijn mobiel of de Philips Prestigo Universele Afstandsbediening.

Voor mij is het enige minpuntje de HEOS APP voor android. De usability gaat bij iedere update achteruit. Zo hebben ze laatstelijk het subwoofervolume uit het EQ-scherm gehaald. Het is in ieder geval beter dan het SONOS-systeem dat mijn ouders hebben. Dan is het HEOS-systeem toch een opluchting aangaande instellingen.

Heb jij ook een Denon HEOS AVR?