Arctic Liquid Freezer II 240

€ 72,90
Specificaties CPU (closed loop), 120mm (2 fans) - Bekijk alle specificaties

Arctic Liquid Freezer II 240 Review

Quint91Newbie 22 december 2020, 417 views Product gekocht

Arctic Liquid Freezer II 240

Super AIO voor een goede prijs. Uistekende koelprestaties, lage geluidsproductie en stevig gebouwd.

Pluspunten

• Stil
  • Uitstekende bouwkwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • Kabelmanagement is een eitje
  • Koelt erg goed

Minpunten

• Geen RGB, maar dat is voor mij geen manco

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 4
Dit is mijn eerste AIO en ik heb nog nooit zelf iets geinstalleerd in mijn PC maar dit was verrassend gemakkelijk.
Het is simpelweg een kwastie van de radiator vastschroeven, koelpasta (bijgeleverd) op de cpu aanbrengen en de pomp bevestigen met de bijgeleverde mounting hardware. De ventilatoren zijn al voorgeinstalleerd op de radiator en de kabel is netjes, voor zover mogelijk, weggewerkt. Aansluiting van de AIO op de PC gaat simpelweg via de CPU fan header, waarvan de kabel ook netjes is verwerkt in de sleeve van de waterslang.

De pomp staat op een Ryzen 7 3700x en de temperatuur blijft rond de 65 graden onder full load, niet overclocked.

Heb jij ook een Arctic Liquid Freezer II 240?