PowerWalker VI 750 R1U

€ 203,04
Specificaties UPS met 750VA capaciteit - Bekijk alle specificaties

PowerWalker VI 750 R1U Review

captnemo 21 december 2020, laatste update op 20 januari 2022, 235 views Product gekocht

PowerWalker VI 750 R1U

Niet betrouwbaar. 1x klapte hij er gewoon uit, gelijk alles erachter uitgeschakeld. Nu een jaar na aanschaf batterijen defect. N=1 maar voor mij geen PowerWalker meer.

Pluspunten

• 1U rack mount
  • 750W
  • Display

Minpunten

• Defecte synology power brick (oorzaak?)
  • Bij kortsluiting in 1 aangesloten apparaat gaat alles uit
  • Maakt geluid
  • Niet betrouwbaar

Capaciteit Score: 4
Aangeschaft om een Synology NAS (DS916+ met 100W power brick) en Ubiquity netwerk apparatuur (router, switch, AP) te ondersteunen. Na ~1 maand klapte de Synology power brink er uit, kortsluiting en daardoor de groep er uit. De UPS leverde geen stroom, de 4 uitgangen zijn intern gewoon doorverbonden, alles down. Net niet wat je wilt met zo'n ding.

Ik weet niet of de Synology voeding slecht was, of dat de uitgang van de UPS geen mooie sinus is en daardoor de Synology power brick defect raakte. Ik ga het nog een keer proberen.

De UPS maakt ook geluid, er zit geen FAN in, het is de transformator en de sinus generator die je hoort. Gaat na een tijdje uit, dus misschien maakt het laadgedeelte geluid.

- update -
Na een jaar zijn de batterijen defect. Al met al meer problemen mèt dan zonder, dat zou niet zo moeten zijn. Afrader.

Heb jij ook een PowerWalker VI 750 R1U?