LG OLED65CX6LA Zwart

€ 1.482,-
Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED65CX6LA Zwart Review

RonBur 21 december 2020, 486 views Product gekocht

LG OLED65CX6LA Zwart

Fantastische beeld en een voor een TV meer dan behoorlijk geluid.

Pluspunten

• Zwart is zwart
  • Geweldige kleuren
  • HDMI 2.1
  • Gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Sinds de introductie van de platte schermen heb ik alleen maar Panasonic gehad. Van een 37" naar een 42" full HD naar een 55" 4K. Met alle modellen was ik zeer tevreden.
Met het uitkomen van de Xbox Series X kwam ik er achter om volledig van de nieuwe console te kunnen genieten ik een TV nodig had met HDMI 2.1 ingang. Nu zijn er nog niet veel TV's met een dergelijke ingang. De keuze zou dan ook moeten vallen voor een Samsung of een LG voor fabrikanten met een goed aanbod.
De volgende keuze die ik dan zou moeten maken was die tussen een LED of een OLED (LG) of QLED (Samsung). Beide hebben een fantastisch beeld. Ik heb echter gekozen voor OLED en dus voor LG. De keuze gebaseerd op de intense zwartheid en het feit dat alle HDMI aansluitingen 2.1 zijn, terwijl de Samsung er slechts 1 had.
Tot nu toe zeer tevreden. Zwart is echt zwart. De kleuren spatten van het scherm. De Xbox draait mooi. Het geluid is voor een TV goed te noemen. En als ik het geluid wel via mijn Homecinemaset van Harman Kardon wil laten lopen kan dit makkelijk via een optische kabel. Iets wat niet meer mogelijk is met de nieuwe Xbox.

Heb jij ook een LG OLED65CX6LA Zwart?

Vraag & Aanbod