OPPO A72 (4GB ram) Zwart

€ 220,-
Specificaties 6,5" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

OPPO A72 (4GB ram) Zwart Review

aarthodo 21 december 2020, laatste update op 21 december 2020, 1.087 views Product gekocht

OPPO A72 (4GB ram) Zwart

Werkt goed. Zit een kunststof hoesje bij, alleen achterzijde beschermend. Bloatware goed te verwijderen, prima accu en lader.

Pluspunten

• Updates
  • Groot scherm
  • Accu
  • Bloatware verwijderen

Minpunten

• Behoorlijk gewicht.

Toestel gekocht via amazon de, niet mijn eerste keus maar zoveel goedkoper als in Nederland....
Bij het uitpakken viel gelijk het doorzichtige plastic hoesje op! Maar we hadden al een magnetisch boek-hoesje besteld. Als het oppo hoesje voldoende is dus geen tweede bestellen!
Er zit inderdaad veel bloatware op, maar nog niet zoveel als bij onze samsung. Daar is het ook moeilijker in de hand te houden, elke update komt er meer overbodigs op te staan, jammer.
Bij oppo is het er goed af te halen, of te stoppen, per app verschillend.
Na een paar dagen lijkt de accuduur prima, maar is nog moeilijk te vertalen in harde gegevens. Ik schat in 4 dagen accuduur, bij licht gebruik.
De lader is robuust en sterk, 18 w in snellaadmodus.cfm de melding op het apparaatje. Ik zal hem later eens belast meten.
Het scherm is groot maar heeft een lagere resolutie. Is natuurlijk ook een oorzaak voor de lagere prijs.
Het magnetisch hoesje is compatible met de smartscreen onoff app. Scherm gaat aan en uit bij het sluiten van het hoesje. Geen magnetisch lipje, maar het deksel is als geheel magnetisch, werkt ook als het hoesje geheel open moet staan, erg handig!

Sorry dat ik zo weinig te zeuren heb...

Heb jij ook een OPPO A72 (4GB ram) Zwart?