1 review

MSI Cubi 5 10M-033EU

€ 500,94
Specificaties Mini-pc / HTPC met Ci3-10110U en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

MSI Cubi 5 10M-033EU Review

Devoraz 21 december 2020, 624 views Product gekocht

MSI Cubi 5 10M-033EU

We zochten een vervanger voor een oude Dell PC welke onder Windows 10 niet meer vooruit te branden was. Aangezien we wat meer ruimte op het bureau wilde overhouden moest het een kleine PC worden met voldoende opties om het werk aan te kunnen.

Pluspunten

• Klein
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Stil
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Geleverd met kabels om extra 2,5" SSD in te bouwen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Features Score: 4
Aansluiting van 2 beeldschermen was een vereiste, de snelheid in iets mindere mate en liefst achter op een monitor te monteren. Zo doende kwamen we op de Cubi 5 10M-033EU van MSI uit. Deze heeft een HDMI en een DisplayPort aansluiting zodat er twee monitoren op kunnen. 6 USB aansluitingen voor voldoende randapparatuur. Een netwerkaansluiting (RJ45) en audio in/uit. De PC heeft een Intel i3 als hart, 8 GB DDR4 geheugen en een 256GB M.2 SSD met Windows 10 pre-installed. Met de meegeleverde VESA montageplaat kon hij met grote eenvoud achter op de HP monitor gemonteerd worden. Ook wordt er een verlengkabel meegeleverd voor de aan/uit knop zodat je niet met je hand achter de monitor hoeft te komen om de PC aan te zetten. Heb je aan de 256 GB SSD M.2 niet genoeg, dan is er ook een kabelsetje/schroefjes aanwezig om een extra 2,5" SSD in te bouwen. Al met al een complete set voor een volwaardig PC systeem waarmee prima mee thuis gewerkt kan worden en dat was de bedoeling.

Heb jij ook een MSI Cubi 5 10M-033EU?

Bedankt voor de review!

Hoe is het geluidsniveau van deze PC? Overweeg hem te kopen voor mijn vader. Die gaat er niet mee gamen of iets maar ben benieuwd of onder normale internet/office taken deze computer herrie maakt.

Neem aan van niet want anders was het waarschijnlijk wel genoemd maar wil het even checken :)