WD Gold, 16TB

Specificaties 16TB • 3.5" HDD (SATA-600) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties

WD Gold, 16TB Review

Gonthorian 21 december 2020, 466 views Product gekocht

WD Gold, 16TB

Geweldige prestaties maar dat word kompleet verpest met een schel rotgeluid

Pluspunten

• Lekker veel ruimte
  • Niet gek duur voor prijs/opslag

Minpunten

• Schel rotgeluid

Erg leuke harde schijf maar de mijne geeft een enorm schel piepgeluid als hij draait. De bedoeling was om deze als back-up en massa opslag te gebruiken in my Desktop maar ik word knettergek van het geluid dat hij produceerd. Bij het lezen/schrijven hoor je ook de algemene KRRRRRR maar dat is normaal en had ik bij mijn vorige WD Black ook.

Hoopte dat ik met deze schijf nooit meer een nieuwe schijf hoefde te kopen maar het geluid is voor mij onaccepteerbaar. Ik moet een iets stillere schijf vinden voor mijn doeleinden. Alle schijven boven de 6TB is allemaal 7200RPM wat daar niet bij helpt.

Heb jij ook een WD Gold, 16TB?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties