Revoltec LED-Fan , 120mm Review

HAFTX 28 juli 2010, laatste update op 29 juli 2010, 954 views

Revoltec LED-Fan , 120mm

Pluspunten

• mooi
  • goedkoop
  • stil

Minpunten

• luchtverplaatsing is niet geweldig

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 2
Luchtverplaatsing (max) Score: 3
Dit is maar een korte review want heel veel valt er niet te zeggen over deze fan lucht verplaatsing kan ik slechts op gevoel aangeven want het daar geen apparatuur voor hier. Ook zal ik soms een kleine vergelijking maken met een 120mm fan van zalman met rode leds.

Allereerst moet ik zeggen dat door het gebruik van gekleurd plastic deze er een stuk mooier uitziet dan een gewone transparante van met rode leds. De fan van zalman geeft een stuk minder mooi licht.

De maximale lucht verplaatsing is niet geweldig maar de fan maakt dan ook niet veel lawaai.

De minimale luchtverplaatsing is erg laag maar de fan is dan ook echt onhoorbaar.

De zalman fan verplaats een stuk meer lucht bij minimaal gebruik en is dan erg stil alleen maakt deze erg veel lawaai op max maar verplaats dan ook heel veel lucht!

Met de prijs is niks voor maar 6 euro kan je hem al kopen.

Conclusie:

Dit is er erg leuke fan voor weinig geld. Ze zien er erg mooi uit en toch nog een aardige luchtverplaatsing. Als je een fan zoekt om je kast mooi op te lichten raad ik deze zeker aan! Echter zou ik hem niet gebruiken als fan voor een cpu koeler.

Heb jij ook een Revoltec LED-Fan , 120mm?