TP-Link EAP225-Outdoor

Specificaties Access Point, WiFi max. 1,167Gbps - Bekijk alle specificaties

TP-Link EAP225-Outdoor Review

gadgetfan 20 december 2020, 223 views Product gekocht

TP-Link EAP225-Outdoor

Een stabiel en sterk signaal.

Pluspunten

• sterk signaal
  • makkelijke montage
  • bijna plug & play

Minpunten

• vreemde vormgeving
  • groot en opvalend
  • seamless roaming niet 100%

Beheerbaarheid Score: 4
Een sterk en stabiel wifi signaal welke mijn "grote" tuin tot wel 25m van prima signaal voorziet. Ik vind de vormgeving van het apparaat wel wat apart, het valt niet echt weg in de achtergrond en bijzonder mooi vind het niet staan op mijn gevel. Seamless roaming vind ik niet helemaal lekker werken, naar dat komt mogenlijk omdat mijn andere dualband (indoor) ap's geen mesh technologie ondersteunen.

Heb jij ook een TP-Link EAP225-Outdoor?