Creative Gigaworks S750 Review

Narf717 11 mei 2006, 498 views

Creative Gigaworks S750

Pluspunten

• Bass is super, ontzettend diep en klinkt mooi tot zover ik het geprobeerd heb.
  • In combinatie met een Creative Audigy 2 ZS Geluidskaart werkt het allemaal nog makkelijker. Via een programma van creative kun je alles instellen zoals jij het wil hebben.
  • Telkens als ik mijn kamer binnen kom, verwarmt mijn set mijn hart als ik haar zie blinken

Minpunten

• Het enige wat ik me kan bedenken is de prijs, hoewel je wel veel terug krijgt.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Hemeltjelief XD

Tot nu toe zijn de prestaties allemaal boven mijn verwachtingen:
- De Subwoofer komt niet eens boven 3 streepjes op het kastje wat je erbij krijgt om je volume te regelen (kan ook met kleine afstandsbediening die ook geleverd word).
- Overigens krijg je ook nog eens een duidelijke manual erbij, dik boek met verschillende talen.
- De standaardjes voor de sataliet speakers zijn erg mooi vind ik zelf, je kunt ze makkelijk monteren.
- Even puzzelen met de plugjes achter in je subwoofer, maar al snel zul je ontdekken met de manual dat het niets voorstelt.
- Binnen 30 min zul je muziek kunnen luisteren (als je je subwoofer niet een steile trap op moet tillen zoals bij mij het geval was :P)

Conclusie:

Ik kan iedereen deze set aanbevelen die een beetje geluidsfreak is (mits je je buren goed kent en goed kunt praten over geluidsoverlast ^_^).

Heb jij ook een Creative Gigaworks S750?

Ik heb dezelfde speakerset al sinds de introductie. Dat was in het najaar van 2003. Ben nog steeds zeer tevreden over deze set. Eigenlijk is ie wel wat overpowered voor gebruik in een kamer van 4 bij 3 meter. De bass staat meestal op 3 bij mij. Moet je nagaan wat 7 doet. ;)