Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition

€ 37,90
Specificaties 120mm diameter met 30dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition Review

Ethelind 19 december 2020, 108 views Product gekocht

Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition

Leuke RGB mogelijkheid, compatibel met gigabyte, koelt goed en is makkelijk te bevestigen.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Leuke RGB
  • Makkelijke bevestiging

Minpunten

• tot noch toe geen.

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 5
Ik heb onlangs deze cooler gekocht bij Alternate en ben er erg over te spreken.
Met een goedkope GigaByte M410H moederbord en een i5-10400F welke voor zover ik zie een processor is welke warm van aard is, en ik met een 3tal case fan's en een stock intel cooler best een temperatuur van tussen de 65 en 68 constant kan aan tikken heb ik besloten deze cooler te kopen.

De cooler komt met een korte simpele handleiding welke duidelijk te begeijpen is.
Is compatibel met de RGB header op het moederbord welke ik hierboven vernoemd hebt.
Netjes te besturen, geeft de juiste kleuren aan, leuk voor de liefhebber.

In vergelijking met de stock intel cooler is de CPU met deze cooler gemiddeld 15 graden koeler en doet het zijn werk prima.

Heb jij ook een Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition?