€ 63,04

ACT AC7042 USB-C 4K Multiport Dock met HDMI, 3x USB-A, Gigabit Ethernet en USB-C PD pass-through Review

borkhuis 18 december 2020, 665 views Product gekregen

Mooi degelijk dock, compact en stevig, werkt erg goed.

Pluspunten

• Compact
  • Snel netwerk en USB interfaces
  • Stevige aluminium behuizing

Minpunten

• Korte USB-C kabel

Dit exemplaar gewonnen in december via Kabels.nl.
Dit dock voldoet erg goed. Ik gebruik meerdere laptops, en tot nu toe moest ik altijd de HDMI, netwerk en diverse USB devices verplaatsen. Dit gaat nu een stuk gemakkelijker. Deze dock voelt erg stevig aan, de aluminium behuizing ziet er ook erg goed uit. Hij wordt alleen wel behoorlijk warm (maar niet heet).
Het enige (minimale) nadeel van dit device is de korte USB-C kabel om op de PC aan te sluiten.
Ik heb de voeding-pass-through niet getest, aangezien ik geen zware USB-C voeding heb. Het is een zeer goed product, absoluut een aanrader.

Heb jij ook een ACT AC7042 USB-C 4K Multiport Dock met HDMI, 3x USB-A, Gigabit Ethernet en USB-C PD pass-through?