VENZ A501

Specificaties Stereo met WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

VENZ A501 Review

D_aniel 16 december 2020, 93 views Product gekocht

VENZ A501

Mooi geluid en ontwerp, geweldige prijs/kwaliteits verhouding (Black Friday Deal)

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Fijn vol geluid

Minpunten

• Zeer karige gebruiksaanwijzing
  • Installatie ietwat moeilijker

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Instellen was even iets moeilijker, maar via de alternatieve route, inloggen op de eigen VENZ Wifi, eigenlijk makkelijker dan via de APLAY app. (Alleen via 2,4 Ghz te verbinden !)
En ... de WPS knop is eigenlijk geen WPS !!
Geluid is erg goed, bedienen ook geen problemen en via iTunes, Airplay eigenlijk een fluitje van een cent.

Wat me wel opviel dat ik via de APLAY app die VENZ adviseert, "minder" inzicht in de eigenschappen e.d. dan via de ook heel goed te gebruiken MrHandsfree MultiRoom app. (ook StereoBoom is bruikbaar)

De programmeerbare F toetsen heb ik niet gebruikt, die functie wordt nergens echt duidelijk uitgelegd.

Geluid is mooi vol.

Heb jij ook een VENZ A501?