Sharkoon Mobile DAC PD

€ 19,90
Specificaties USB 3.2 (Gen 1, 5Gbps) type-C geluidskaart met 2.0 geluid - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Mobile DAC PD Review

v-r-o-t-o-g-e-l 16 december 2020, 110 views Product gekocht

Sharkoon Mobile DAC PD

Prima product voor Linux in combinatie met brakke audiochips op Intel NUC boards

Pluspunten

• plug and play
  • Linux ondersteuning

Minpunten

• geen

Aansluitingen Score: 4
CPU-belasting Score: 4
Drivers en support Score: 5
Omdat Linux en de op mijn NUC10 audiochip een ramp was heb ik dit apparaatje aangeschaft. Prima keuze geweest, aangesloten op audio installatie en voldoet al een aantal maanden meer dan prima. Geen gezeik met drivers, wordt direct herkend. En mocht ooit mijn onboard audio wel gaan werken is deze prima op een ander device te gebruiken. Maar daar ga ik voorlopig niet achter komen omdat dit apparaatje prima voldoet....

Heb jij ook een Sharkoon Mobile DAC PD?