HP ZBook 15 G6 6TU88EA

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP ZBook 15 G6 6TU88EA Review

VaanderingM 15 december 2020, 279 views Product gekocht

HP ZBook 15 G6 6TU88EA

Pluspunten

• Vlot
  • Prima trackpad
  • Prima audio
  • Robuste behuizing

Minpunten

• Microfoons kunnen beter
  • Geen Webcam
  • Zware jongen
  • Uitklap ethernet poortje
  • FN-toetsen voor de Function toetsen
  • Dikke behuizing typt niet wonderbaarlijk fijn

Dit is mijn "daily driver" om software te bouwen ( .NET ) en te stoeien met containers.

Het is in alle opzichten een zware machine, in gewicht en prestaties, een echt mobile desktop. GPU kan ik weinig van zeggen aangezien ik daar niet zo heel erg gek veel mee doe, OBS heeft op het moment van schrijven nog wel moeite om de desktop te delen. Wanneer de Quadro uitgeschakeld is gaat ook dit prima op de ingebouwde Intel GPU.
Warm word de machine wel en de ventilator doet goed zijn best om de warmte uit de kast te halen.

Virtualisatie en docker containers lopen als een zonnetje.
De opslag capaciteit is ok, mensen die meer met NPM doen of nog meer VM's draaien zullen wellicht een extra M2 ssd willen installeren.

Ik draai Windows 10, Hyper-v, WSL2, Docker, Kubernetes, Visual Studio 2019, NPM

Heb jij ook een HP ZBook 15 G6 6TU88EA?