Tweakers zegt: 7,5

Cyberpunk 2077, Windows

€ 32,35
Specificaties PC • Actie, RPG, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Cyberpunk 2077, Windows Review

Ulas 13 december 2020, 135 views Product gekocht

Cyberpunk 2077, Windows

Geweldige filmische ervaring, met een goed verhaal en hele interessante karakters. De muziek is ook perfect, en de bugs en glitches die je hier en daar ziet kan ik nog wel tolereren. Grafisch valt het wel tegen, ik had er meer van verwacht. Al met al een goede game.

Pluspunten

• Goed verhaal
  • Meeslepende interessante karakters
  • Beste soundtrack die ik ooit in een spel gehoord heb

Minpunten

• Glitches en bugs
  • Valt grafisch tegen

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 3
Geluid Score: 5
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 3
Eindelijk weer een game met interessante karakters en verhalen. Er is duidelijk veel moeite gestoken in de interactie met karakters tijdens missies. Niet alleen hoe ze spreken en er uit zien, maar ook de lichaamstaal en de setting/omgeving is heel filmisch en meeslepend. Hier en daar wat kleine bugs, visueel maar ook dat je bijv. soms een item niet kan oppakken, of niet met een npc kan spreken. Qua performance valt het ook een beetje tegen, ik heb een Ryzen 7 3700X met 3600 MHz RAM en een GTX 1080, maar ik blijf met moeite boven de 35 fps. Als ik de settings op high zet ipv ultra hetzelfde, er verandert helemaal niks. Visueel vind ik het spel ook tegenvallen. Overal zit een soort grain in, en daar hou ik echt niet van. Ik heb film grain uit staan, toch ziet alles in de verte heel grainy, grofkorrelig uit. Besturing is meestal ok, maar met een paar hekelpunten: Soms moet je voor een bepaalde actie een knop ingedrukt houden, en bij een andere soortgelijke actie weer niet. Het is een beetje verwarrend. Het lopen, rijden en schieten werkt wel gewoon goed. Het totaalpakket: prima game, vooral als je op zoek bent naar een goed verhaal waar je van wilt genieten, technisch hier en daar wat minpunten.

Heb jij ook een Cyberpunk 2077, Windows?