Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood Review

Bramtweakers 12 december 2020, 300 views Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood

Fantastische stoel, ik zocht naar een stoel die paste bij mijn lengte (1,95) waar ik lang comfortabel in kan zitten. Deze stoel is in ieder geval geschikt voor mij (lengte zitting tot bovenkant hoofd: 96 cm) al valt de stoel wel wat breed voor mij uit (schouderbreedte 54 cm).

Pluspunten

• Past goed bij een lengte van 1,95
  • Mooi en goed materiaal gebruikt
  • Stevig
  • Mijn lengte kont tot bovenkant hoofd (96 cm) past goed
  • Ik kan nog wat uitdijenen hij zit nu al goed.
  • Hoofdkussentje bevalt goed.

Minpunten

• Prijs, maar je krijgt waarvoor je betaald
  • In meerdere delen naar boven moeten tillen (zwaar)

De stoel bevalt super, ik zit er ongeveer 1,5 maand op nu en weet nu ook hoe slecht mijn vorige stoel was.
Het gewicht bij bezorgen was goed zwaar, maar de stoel zelf en zijn onderdelen waren zeer goed verpakt en waren zonder problemen overgekomen.

Heb heb een lengte van 1,95 waarvan (zittend) 96 cm van kop tot kont. Deze past zeer goed op het rugvlak en zitvlak van de stoel. De zitting is practisch even lang als mijn rug en daardoor valt het kussentje precies aan de onderkant van mijn hoofd wat erg prettig zit. Mijn vriendin is 1,78 en ook zij kan comfortabel in de stoel zitten.
De diepte van de zitting (het zitvlak is ook precies goed voor mij.

De breedte van de stoel (mijn schouderbreedte is 54 cm) is wat aan de brede kant, dit is oke omdat je hier geen last van hebt.

Alom, een dure stoel die zijn geld waard is en ik liever koop dan 3 goedkope stoelen waar ik minder lang mee kan doen.

Heb jij ook een Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.