Cyberpunk 2077, Xbox One

Specificaties Xbox One • Actie, RPG, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Cyberpunk 2077, Xbox One Review

maikelonline 11 december 2020, 1.148 views Product gekocht

Cyberpunk 2077, Xbox One

Even een protest review: Waarom is er geen optie voor een Stadia review? Deze heb ik en het werkt subliem! Kopen en vlammen maar. Ik kreeg zelfs een controller er bij.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Snel spelen
  • Geen installatie gepruts

Minpunten

• Niet de mogelijkheid om Stadia te selecteren

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 5

Heb jij ook een Cyberpunk 2077, Xbox One?

Meer advertenties

klopt - het werkt tot nu toe prima op stadia
Mooie Features

ik denk dat hier je voorstel kunt droppen
standaard optie is het niet echt aangezien je niet specifiek cp koopt op stadia maar een toegang tot een bibliotheek

[Reactie gewijzigd door xtrme op 11 december 2020 12:02]

Een controller en een chromecast Ultra! Bij elkaar toch 99 euro. Leuk cadeautje hoor!
Heb je de controller en chromecast al binnen dan? Bij mij staat een verwachte levertijd van 5 januari..
Oe, vet! Is de controller erbij nog steeds (Waar?) verkrijgbaar?

Dank!
Controller erbij was alleen in de presale.. Heb spul ook al sinds 15 december en inderdaad : Ik herken niets van de console-reviews. Werkt prima op stadia!