Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 13g - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart) Review

eva_99Newbie 9 december 2020, 152 views Product gekocht

Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)

Top product, zeker voor deze prijs! Lange accuduur, prima functionaliteiten, mooi design en makkelijk gebruik

Pluspunten

• Functionaliteit
  • Design
  • Batterij
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• App
  • Slaapmeting

Dit is echt een top product! Ik draag de Mi Band nu 3 weken non-stop. Vanochtend voor het eerst weer moeten opladen, dus de batterij is erg goed. Het design vind ik ook mooi. Gebruik is handig doordat je een knop hebt en touchscreen. Mogelijkheden zijn voor die prijs ook goed: hartslagmeter, workout bijhouden, muziekbediening, meldingen (telefoon / pushebrichten etc), stopwatc en nog veel andere dingen.
Persoonlijk vind ik de app niet super, met name omdat je informatie niet kan bewerken. Ook rekent hij snoozen als slapen! Voor een snoozer vind ik de slaapmeting dus niet heel chill.
Echt aanrader, zeker voor deze prijs!

Heb jij ook een Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)?