Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Zalman Thermal Grease ZM-STG2 Review

daantjer94 26 juli 2010, laatste update op 27 juli 2010, 1.232 views

Zalman Thermal Grease ZM-STG2

Pluspunten

• Goede geleiding
  • Mooi verpakt
  • Laag prijsje

Minpunten

• geen

Warmtegeleiding Score: 5
Ik heb deze pasta gekocht uit blind vertrouwen, als accessoire hiervoor heb ik ook een Thermaltake ISGC-300 gekocht.

De verpakking
Een stom stukje plastic, niet meer. Verder ziet de spuit er hip uit en zou hij, als hij groter was, wel echt om te showen zijn.

De pasta
Een extreem goede warmtegeleiding wel 10 graden!! beter dan de Thermaltake pasta van mijn ISGC-300.
Zorgt voor een koude OC van 2.7GHz op een 2.2GHz AMD Phenom X4 9500, namelijk rond de 30 graden idle en 55 graden stressed met Prime95. Deze temperaturen zijn gemeten met Asus PC Probe II en CPUID Hardware Monitor.

Eindoordeel.
Een zeer goede koelpasta, mooi verpakt en goedkoop.

Heb jij ook een Zalman Thermal Grease ZM-STG2?