Samsung G600 Zwart - Reviews

Specificaties 2,2" • 320x240 (QVGA) • 55MB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung G600 Zwart Review

Wafje 26 juli 2010, laatste update op 26 juli 2010, 327 views

Samsung G600 Zwart

Pluspunten

• design
  • functionaliteit
  • stabiele software
  • gebruiksgemak
  • scherm zeer krasbestendig (heb pas na 2 jaar nog altijd geen kras in het scherm)

Minpunten

• batterij
  • slechts 4 keuzes voor een sms-geluidje.
  • na 1,5 jaar gebruik valt het deurtje van de baterij ervaak af waardoor mijn baterij soms ook uitvalt.
  • camera: 5MP maar toch altijd slechte kwaliteit van foto's (wazig) & het duurt lang vooraleer de camera opstart.

Positief:
- design
- functionaliteit
- stabiele software
- gebruiksgemak
- scherm zeer krasbestendig (heb pas na 2 jaar nog altijd geen kras in het scherm)

Negatief:
- batterij
- slechts 4 keuzes voor een sms-geluidje.
- na 1,5 jaar gebruik valt het deurtje van de baterij ervaak af waardoor mijn baterij soms ook uitvalt.
- camera: 5MP maar toch altijd slechte kwaliteit van foto's (wazig) & het duurt lang vooraleer de camera opstart.

Al bij al ben ik zeer tevreden over dit toestel wel jammer dat ik er toen zoveel (220) heb voor betaald terwijl hij nu stukken minder kost.

Heb jij ook een Samsung G600 Zwart?

1.5 jaar , tuurlijk liggen de prijzen dan veel lager!
inderdaad das is met alles zo