1 review

HP Spectre x360 13-ap0690nd

Specificaties 13,3" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Spectre x360 13-ap0690nd Review

zaqwsx 4 december 2020, 175 views Product gekocht

HP Spectre x360 13-ap0690nd

Deze convertible ziet er werkelijk mooi uit. Plat handzaam en in een fraaie kleurstelling. Het scherm is helder maar heeft toch iets te weinig contrast. De pen is een leuke gadget. Handig is de webcamschakelaar die je kunt uitschakelen. En daarmee heb ik zo ongeveer alle positieve punten wel gehad.

Pluspunten

• uiterlijk en bouwkwaliteit
  • handzaam
  • gewicht

Minpunten

• betrouwbaarheid bluetooth
  • service HP afschuiven op microsoft
  • afnemende functionaliteit touchpad/energieinstelling

Ik heb een en al ellende met dit ding.

1.Bluetooth valt regelmatig wel. Ik moet dan een harde reset geven om het onderdeel weer in te schakelen.

2 De app waarmee je de touchpad (Synaptec) kon instellen naar je wensen (bijv automatisch scrollen) is vervangen door een Microsoft -instelling. Gewoon bruut door Windows geupdated en niet meer terug te halen vanwege nieuwe biosversie heb ik begrepen.

3 De energie instellingen staan nu standaard op gebalanceerd. ook door een automatische update niet meer te veranderen.Waardoor ik nu minder zelf zeggenschap heb over de instellingen. Soms staat hij 's nachts te brommen terwijl ik dacht dat ik hem uit had gezet.

4 De ene keer is mijn sd card verbonden met D: dan weer met E: zodat hij de bestanden (backups) niet kan vinden.

5 Een tijdje op je knieën en hij wordt behoorlijk warm in tegenstelling tot wat er wordt gezegd.

Hiervoor had ik een pavilion die het goed deed totdat het de videokaart het begaf. Gelukkig kan ik die nog gebruiken via de HDMI aansluiting naar een extern scherm.

Voor mij geen HP convertible meer. Nooit weer! Ik ben gefrustreerd in de onkundige service en het afschuiven van problemen. Ik ga wel weer op Apple over.

Als je contact zoekt met HP geven ze de schuld aan Microsoft. Die komt met de updates waardoor sommige instellingen niet meer beschikbaar zijn.

Heb jij ook een HP Spectre x360 13-ap0690nd?