Specificaties Actie, RPG, Shooter-game voor de Xb360 - Bekijk alle specificaties

Mass Effect 2, Xbox 360 Review

Gyrolion 24 juli 2010, laatste update op 24 juli 2010, 224 views

Mass Effect 2, Xbox 360

Pluspunten

• Upgrades
  • Cinematics
  • Muziek
  • Gameplay

Minpunten

• 1x een stotter moment gehad in het game.

Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Stabiliteit Score: 5
Ik ben nog maar net begonnen met de game, maar ik moet nu al toegeven dat dit echt een hele spectaculaire game is, het begint met goeie cinematics en het heeft zijn naam hoog te houden na Mass Effect 1.
Maar dit doet deze game tot nu toe ook, je hebt nu de mogelijkheid om zelf met je ruimte schip door een sterren stelsel heel te vliegen zonder de restricties, je moet echt je ruimteschip beheren, upgraden en upgrades voor je manschappen kopen.
Ook heeft het zoeken van mineralen nu nut op een planeet want daarmee koop je dus die upgrades.
Voor de rest ben ik nog niet ver genoeg in de game om een volledige review te kunnen schrijven dus zal dit nog ge-update worden tot een volledige review.

Heb jij ook een Mass Effect 2, Xbox 360?

Reviews door de redactie