Steelseries Rival 310 Review
Tot 2 jaar lang was dit een prima muis met een fijne grip en sensor. Helaas na 2 jaar kreeg ik last van de dubbele klik in de linkermuisknop, dit maakt de muis helaas onwerkbaar. Zoals ook andere beschrijven begon ook binnen een jaar de rubbere grip los te laten.
Pluspunten
Sensor Ergonomie
Minpunten
Slechte service SteelSeries Dubbele muisklik probleem Rubber laat los
Eindoordeel
Tot 2 jaar lang was dit een prima muis met een fijne grip en sensor. Helaas na 2 jaar kreeg ik last van de dubbele klik in de linkermuisknop, dit maakt de muis helaas onwerkbaar. Zoals ook andere beschrijven begon binnen een jaar de rubbere grip los te laten. Dit zijn bekende problemen/productie fouten en zijn bekend bij Steelseries. Helaas zijn ze alleen bereid om 10% korting te geven in hun shop voor een nieuwe muis.
Ik verwacht meer van een muis voor deze prijs en A merk fabrikant en was behoorlijk teleurgesteld door de klantenservice van Steelseries. Voor mij daarom geen Steelseries producten meer.
Ik verwacht meer van een muis voor deze prijs en A merk fabrikant en was behoorlijk teleurgesteld door de klantenservice van Steelseries. Voor mij daarom geen Steelseries producten meer.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Ik heb dit vaker gelezen, mag ik vragen met welke muis je nu werkt?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn