AMD Opteron 170 Boxed Review

player-x 5 mei 2006, 1.400 views

AMD Opteron 170 Boxed

Pluspunten

• zeer goede overklokker
  • stabiel
  • prijs
  • zeer goede koeler

Minpunten

• Moet nu een nieuwe video kaart kopen processor is te snel ;-)

Heb deze jonge nu 2 maanden en hij loopt prima heb hem over geklokt naar 2.7GHz misschien kan hij nog meer maar vind het wel goed zo.
Ik heb mijn waterkoeling op zijn stilst staan nu en wil niet meer herrie.

Zo een dual core is echt perfect heb niet het gevoel dat mijn computer zo veel sneller is.
Maar wel dat hij een stuk vlotter is met dingen starten door de tweede core.
maar dat zal waarschijnlijk over een maand of twee wel veranderen wanneer ik mijn 2 6600GTs om ruil voor een snellere video kaart
prime95 ging in ieder geval een heel stuk op vooruit +130% ;-)

ps. ja Iwan het is een mooie koeler mijn broertje was er dan ook blij mee en werkt ook nog eens goed 150MHz extra tegen over de oude standaard koeler die hij had gekregen bij zijn 3200+ zijn CPU ging van 2.3GHz naar 2.45GHz

Heb jij ook een AMD Opteron 170 Boxed?

Hij lijkt er veel op alleen heeft de koeler die ik er bij kreeg 4 heatpipe's die er aan een kant uitkomen

foto's
Heb je de dual core patch moeten draaien?

Ik heb een X2 3800+ Toledo en had na de patch geen rare crashes meer :)
Nee geen pach gedraaid mijn 3200+ er uit de 170 er en draaien maar.
Geen probleemen onder vonden tot nu toe, alleen meschien dat het aan de processor licht maar need for speed most wanted gaat soms sneller dan dat hij hoord te gaan.
Negatieve eigenschappen:

Moet nu een nieuwe video kaart kopen processor is te snel ;-)

Wat een luxe problemen he :P