1 review

Lenovo ThinkBook 15 IIL (20SM001VMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkBook 15 IIL (20SM001VMH) Review

Dreams 21 november 2020, 329 views Product geleend

Lenovo ThinkBook 15 IIL (20SM001VMH)

Super fijne laptop met veel aansluitingen (USB-C). In bruikleen van werkgever. Komt geleverd met W10 maar heb er meteen Ubuntu 20.10 opgezet. Draait zonder problemen nu sinds 2 weken. SSD is nice en snel, niks bijzonders. Scherm is prachtig helder en strak. Mooie kleuren, beetje verzadigd maar niet overdreven.

Pluspunten

• IPS scherm
  • Linux ondersteuning
  • veel aansluitingen

Minpunten

• battery life

Super fijne laptop met veel new age aansluitingen (USB-C). In bruikleen van m'n werkgever.

Komt geleverd met W10 maar heb er meteen Ubuntu 20.10 opgezet. Draait zonder problemen nu sinds 2 weken. Ik mis nog niks en heb niks kunnen ontdekken dat niet ondersteund wordt.

Ga hem aansluiten op een USBC display adapter naar 2 FullHD schermen. Die komt aan een vd USBc 3.2 poorts te hangen.

SSD is nice en snel, niks bijzonders maar wel goed. Scherm is prachtig helder en strak. Mooie kleuren, beetje verzadigd maar niet overdreven.

Enige min puntje dat ik kan vinden is dat hij wel heel snel leeg loopt. kan aan OS liggen maar bij kantoorgebruik met WiFi en VPN actief te hele tijd, Firefox en Terminator voor local dev en SSH is een volle accu toch wel 50% leeg. Ik moet sowieso voor het einde van mijn dag de lader er weer inpluggen. Maar ik kan er mee leven. Wel maakt de fan hoorbaar geluid als die op snelheid komt maar hij gaat ook weer snel naar beneden en bij normaal gebruik hoor ik hem niet

Heb jij ook een Lenovo ThinkBook 15 IIL (20SM001VMH)?