Antec TruePower Trio 430 Review

JGame 3 mei 2006, laatste update op 21 mei 2006, 504 views

Antec TruePower Trio 430

Pluspunten

• Altijd stabiel
  • Hoog continue vermogen
  • 2 grote low-rpm fans

Minpunten

• Veel wamte productie (erg warme lucht uit mijn voeding ondanks mijn 6 - ander koelers).
  • Hoge aanschafprijs

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze voeding nu bijna 3 jaar en nog nooit een probleem gehad. Altijd stabiel, totaal ongevoelig voor warmte schommelingen. Ik heb deze voeding gekocht omdat ik het zat was ieder jaar een nieuwe voeding te kopen omdat deze het steeds begaf. Nadeel is wel dat je voor deze voeding gelijk een behoorlijk bedrag kwijt bent. Ik betaalde hier 3 jaar geleden 98 euro voor. Een no-name voeding kost rond de 35 euro. Dus heb deze er nu qua prijs al uit.

Heb jij ook een Antec TruePower Trio 430?

Mooie survey jopiedepopie. :?

Erg duidelijk allemaal .
Nooit gehoord van :

Prestaties en stabiliteit
Koelvermogen
Uitrusting
Geluidsproductie
Warmteproductie
Aansluitingen

En alles wat nog meer bij een goed onderbouwde survey komt kijken. :?
Ik d8 dat dit een plek was om elkaar te helpen niet af te zeiken. Ik heb deze voeding 3 jaar zonder problemen. Dat wil ik melden !!!!

Nee, ik zit niet met een DB meter voor mijn voeding.
Nee, ik heb geen thermometer aan mijn voeding hangen om te meten hoe warm ie word.
Nee, ga mijn voeding niet extra zwaar belasten om de warmteafgifte van mijn voeding te kunnen meten
voor de rest zou ik zeggen snor ff op de site van antec als je wilt weten wat er in de doos zit.

Hij doet het gewoon, en doet het goed mijn voeding.
Ik zal nog eens wat in de survey zetten, zucht.