Acer Aspire 5 A514-52-531Q

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 5 A514-52-531Q Review

danniNewbie 17 november 2020, laatste update op 24 november 2020, 111 views Product gekocht

Acer Aspire 5 A514-52-531Q

Snelle laptop voor bescheiden prijs.

Pluspunten

• vlot
  • mooi beeld

Minpunten

• wifi adapter

De specificaties zijn prima voor de prijs.

Ik had wel flinke stabiliteitsproblemen met de wifi adapter, terwijl ik thuis een TP-link deco setje heb dat op andere apparaten snel en stabiel is. De leverancier heeft gelukkig een andere WIFI adapter ingebouwd. Dit blijkt trouwens een bekend probleem bij dit type laptop.

Sindsdien ben ik heel tevreden. Gewoon goed zonder grote nadelen.
Werkt ook prima gekoppeld aan een dock met twee schermen.

Accuduur is prettig met 45 kwh, veel beter dan ik gewend was

NB ik doe niets zwaarders dan wat foto bewerking, dus over de grafische kant kan ik weinig zeggen.

Update: ik mis wel een geheugenkaart lezer, verder nog steeds tevreden

Heb jij ook een Acer Aspire 5 A514-52-531Q?