Specificaties 16" (1366x768), 640GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N61JQ-JX017V Review

CaptainSubtextNewbie 20 juli 2010, 2.334 views

Asus N61JQ-JX017V

Pluspunten

• Core i7 720QM
  • ATI Radeon HD 5730M
  • Splashtop
  • mooi design
  • soft-feel coating

Minpunten

• kras- en vingerafdrukgevoelige buitenkant
  • relatief lage resolutie (1366x768)

Ik heb de laptop sinds enkele dagen in mijn bezit. Ik heb hem gekocht gehad bij computerland, waar ik er ook nog een tas bij heb gekregen (zit er standaard niet bij).

Qua meegeleverde software is Splashtop erg interessant. Hiermee kan je internetten, muziek beluisteren, chatten, skype gebruiken, foto's managen en online spelletjes spelen zonder dat je windows moet opstarten. Opstarten van Splashtop duurt ongeveer 5 seconden, daarna kan je enkele van de toepassingen opstarten. Dit werkt erg snel, tussen de 15 s en 30 s na opstarten al surfen op internet (t.o.v. 1:20 minuten als je windows ook nog eens moet opstarten).

Verder is er op de binnenkant van de laptop een soft-feel coating aangebracht die erg prettig aanvoelt.

Voor verdere info, zie reviews van Asus N61Ja-JX046X en Asus N71JQ-TY002X. Daar staat eigenlijk alles in wat je moet weten buiten de specificaties.

3DMark scores

3Dmark Vantage:
p3599 3Dmarks
9812 CPU
2972 Graphics

Heb jij ook een Asus N61JQ-JX017V?

Iemand enig idee waar deze nog te koop is :<
en bedankt voor je review