AMD Athlon 64 3500+ Boxed Review

dj.verhulst 3 mei 2006, 445 views

AMD Athlon 64 3500+ Boxed

Pluspunten

• snel, stabiel, niet te warm , veel bench marcs voor de
  • Met de zak met knaken die deze cpu koste kon ik geen cpu bij intel vinden die het zelfde aantal frames haald met gamen

Minpunten

• gevoelig voor geheugen als je wat meer wil dan standaard

Ik gebruik deze cpu in m'n game pc met een nvidea 6600 GT 128 ddr3 op een Asus A8n sli deluxe

Met een Artic freezer 64 ,, is ie echt koel idle 25 ~ 30c en stressed 28 ~35 c

Met de zak met knaken die deze cpu koste kon ik geen cpu bij intel vinden die het zelfde aantal frames haald met gamen.

De traditionele nadelen dvd encoden waar intel beter schijnt te zijn in de praktijk merk ik maar weinig van .
Ook met het unzippen van grootte bestanden.

Heb jij ook een AMD Athlon 64 3500+ Boxed?

dat is nou niet echt een goeie survey, het zou leuker zijn als je wat overclock resultaten etc.. erbij zou zeten
Wat een ondermatige survey! 3 en een halve zin is dat goed dan? Je legt niks uit, je kan er veel meer over vertellen dan wat je nu doet en wat je nu doet is ook nog onnauwkeurig, slecht en onintressant. Je kan ook leestekens gebruiken om je survey wat op te netten en de nhoud slaat ook nergens op. Maar ja, wat voor inhoud? Een echte survey moet uit +/-2500 woorden bestaan vindt ik. Je kan nog heel veel aan je survey skills bij schroeven dj.verhulst.
hoezo klokt hij zo slecht over? Daar lees ik niks over...
Hoe krijg je die temparaturen zo laag?
De mijne met de zelfde cpu en de zelfde koeler zijn veel hoger ongeveer 50 gradne idle.