HP LaserJet 1018 Review
Prima printkwaliteit, voordelig in gebruik en nu al 14 jaar zonder enig probleem in gebruik! Beste printertje ooit gekocht!
Pluspunten
Duurzaam (al 14 jaar in gebruik) Compact Prima printkwaliteit
Minpunten
Niet de allersnelste Geen duplex Geen netwerkconnectiviteit
Eindoordeel
Weer 5 jaar verder na de eerste review waarin ik vermeldde dat de printer het na 14 jaar nog steeds perfect deed!
Nou, ... dat is na 19 jaar dus nog steeds zo!
Nou, ... dat is na 19 jaar dus nog steeds zo!
Beoordeel deze review: