Samsung HT-BD1220 Review

TreffemNewbie 20 juli 2010, laatste update op 20 juli 2010, 839 views

Samsung HT-BD1220

Pluspunten

• Speelt diverse formaten via streaming af (AVI, MP4 etc)
  • Leuk design

Minpunten

• Super lawaaige koeler aan de achterzijde.

Geluidskwaliteit Score: 3
Ik heb deze set nu een paar weken in gebruik. Ik was op zoek naar een eenvoudige set en vond super hifi kwaliteiten niet belangrijk. Via het netwerk kun je eenvoudig diverse beeldmaterialen afspelen, MP4, AVI etc. Ook via de USB aansluiting werkt dit goed. Het enige nadeel van deze set is de luidruchtige ventilator aan de achterzijde. Tijdens muziek op de radio en de blue ray speler niet zo storend maar tijdens de gesprekken en de stilte periodes op de radio wel. Mijn advies: Niet aanschaffen of de ventilator d'ruit slopen.

• Pansonic plasma TV
  • Ziggo HD decoder

Heb jij ook een Samsung HT-BD1220?

Ik lees overal dat de set in kleine kamers wel goed klinkt. Ik heb hem inderdaad heel kort gehoord in een winkel en was direct teleur gesteld over de bass punch, er zit echter een woofer aan de achterkant van de subwoofer, deze is bedoelt om geluid via een muur die er achter zou staan over een breed bereik de kamer in te sturen. Kan het zijn dat je subwoofer niet met de rug vlakbij de muur stond? en kan het zijn dat deze set in een kleine kamer wel goed vult? Veel tussen haakjes "proffessionele" reviews geven namelijk heel hoge score's op deze set, ik heb zelfs gelezen: unbeatable for the price, maar er staat iedere keer wel iets in over dat hij het goed doet in kleine tot middel grote kamers.
Heb hem staan in normale huiskamer en voldoet prima.