Nokia 5.3 (4GB intern) Blauw

€ 158,50
Specificaties 6,55" • 1600x720 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 5.3 (4GB intern) Blauw Review

rpkamp 13 november 2020, 655 views Product gekocht

Nokia 5.3 (4GB intern) Blauw

Prima toestel voor de prijs. Batterij gaat lekker lang mee, ik hoef hem maar eens in de 3 dagen op te laden. Camera is prima. Niet top, maar beter dan die van mijn vorige telefoon (Nokia 5).

Pluspunten

• Android One
  • Flinke batterij
  • Mooi toestel

Minpunten

• Bedienen met 1 hand uitdaging

Ik was wat sceptisch over de grootte, maar het valt mee. Het toestel is vooral lang, maar niet heel breed. Houdt redelijk in de hand, hoewel de notificaties openen met 1 hand een uitdaging is (en ik heb redelijk grote handen).

Verder en prima toestel voor dagelijks gebruik. Ik doe er niet veel bijzonders mee (geen spelletjes oid) en heb nog nauwelijks haperingen gemerkt.

Fingerprint scanner werkt prima, duidelijk beter dan die van mijn Nokia 5, waar je standaard 3 keer moest drukken voordat het werkte. Op dit toestel werkt het vrijwel altijd in 1 keer.

Schem is prima. Niet het schepste, maar voor wat ik er mee doe absoluut voldoende.

Ik heb geen echte nadelen kunnen vinden. Wat mij betreft had het toestel wel iets kleiner gekund, maar zo is het ook prima.

Heb jij ook een Nokia 5.3 (4GB intern) Blauw?