Apple iPad Air (2020) Wi-Fi 256GB Grijs

€ 808,99
Specificaties 10,9" • 2360x1640 • 256GB • IPadOS 14 - Bekijk alle specificaties

Apple iPad Air (2020) Wi-Fi 256GB Grijs Review

xxtremexx 12 november 2020, laatste update op 12 november 2020, 2.865 views Product gekocht

Apple iPad Air (2020) Wi-Fi 256GB Grijs

Sinds de release van eerste iPad in 2010 altijd een iPad in gebruik gehad. Dit is mijn derde iPad en tweede Air. Mijn eerste Air wordt niet meer voorzien van updates en browsen verloopt steeds moeizamer. Daarom gekozen voor deze nieuwe iPad Air 2020.

Pluspunten

• Gemak
  • Ecosystem
  • Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • USB-C aansluiting
  • Support

Minpunten

Sinds de release van eerste iPad in 2010 altijd een iPad in gebruik gehad. De eerste heb ik een jaar geleden weggeven en wordt nog steeds gebruikt. Mijn tweede iPad is de eerste Air. Deze Air wordt niet meer voorzien van updates en browsen verloopt steeds moeizamer. Daarom gekozen voor een nieuwe iPad Air 2020.

Omdat ik veel onderweg ben gekozen voor een bijpassende maar dure Apple Magic Keyboard iPad (MXQT2N/A)

De iPad in een mooie gekleurde verpakking

Binnen in de doos een USB-C-to-USB-C kabel en een USB-C oplader

De nieuwe oplader levert een prima 15-20W.

Eindelijk een open interface: USB-C. Alle accessoires werken prima. Mijn USB-C naar displayport dongle werkt, de USB-C naar USB3 hub, card reader etc.

De iPad in zijn nieuwe sleeve met keyboard en touchpad. Duur maar na twee dagen gebruiken wil ik nu al niet meer zonder. De standaard is zwaar en zeer stabiel. Het keyboard en de touchpad maken er een volledige (mobiele) werkplek van. Grappig en briljant dat het geheel magnetisch gekoppeld wordt en daarna direct werkt, geen bluetooth nodig gewoon werken.

Gebruik

Office 365 werkt erg fijn met het keyboard. Accuduur is prima, een dag gewerkt en na een avondje browsen / lezen is er nog 70% juice over.

Zijn er minpunten, tja, Apple is duur. De ondersteuning is prima en je kunt er wel lang mee vooruit. De cover met keyboard vind ik erg duur. Ik heb verschillende covers bekeken en uiteindelijk voor deze gekozen omdat het robuust aanvoelt en out of the box werkt. Een goed alternatief lijkt de Logitech Folio Touch maar deze is slecht leverbaar.

Heb jij ook een Apple iPad Air (2020) Wi-Fi 256GB Grijs?

Mooie review, bedankt!
Heb zojuist dezelfde combo gekocht en het werkt fantastisch.

Ik vind het wel vervelend dat het toetsenbord niet ver kan draaien voor als je een laag bureau hebt